fly away

Så igår skrev jag inte igen, men Armin och Elin blev utslänga mer eller mindre ifrån sin lägenhet jag snäll som jag är sa att såklart finns det sovplats här. Dem ska ju ändå flyga upp till cairns imorn så de blir mina nattgäster i två nätter, one to go. Emma kom också in och sov här, vi kollade på pirates of the caribbean (igeeeen för min del typ 5e gången sen jag kom hit) Vi åt kycklingsallad också, sjukt god var den!

Idag har vi varit och solat såklart, och jag har badat jäätte mycket, tror inte jag badat så mycket ens sammanlagt med hur mycket jag bada idag! Väldigt sköna vågor idag så man får passa på! Vi gick och fika sen också och Kristoffer kom och joina oss. Nu har vi duschat och snart ska vi ut och äta hejdå middag, jag elin armin o stoffe då, sorgligt alla dem dra ska vidare så Stoffe ser jag först om 3 veckor sen och de andra är obestämt förhoppningsvis innan dem drar över till thai i april-maj. 

kanske skriver senare för nu har jag inte tid mer :)

 
 
bra tidsfördriv när jag väntade på att dem skulle komma hit.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback