Everyone gets what they deserve.

Ja tydligen...men låt oss ta gårdagen ifrån början.

Gick upp skapligt ändå, pratade med Gabbsan på facebook, alldeles för länge, sen gick jag ner till internetcafet skrev ut xantal cvn, och började dela ut dem, ja på de flesta klädaffärerna här i Manly bla billabong, rip curl och element, ja jag kan ju hålla tummarna att någon av dem där affärerna hör av sig! Men med den turen jag har så ska vi nog inte hoppas för mycket. Efter att ha gjort detta och slösat halva soldagen så drog jag bort till freshwater stranden och stekte lite med Armin och Elin. Runt fyra sen drog vi oss tillbaka till Manly och mötte upp Emma. Sen gick hon och jag och handla mat, taccos blev det, asgooott.

På kvällen sen blev det några öl tillsammans med Armin o Elin och även Siri o Charlotta titta förbi.. där sitter vi och har det trevligt.. och jo vad händer då? En fågel skiter på mig, rätt på NÄSAN
Då är min fråga nu, vad fan har man gjort för att förtjäna detta? En sak om den skiter på benet eller armen eller ryggen, men på näsan? Snälla.. ansiktet liksom, NÄSAN, helvete. Men men somliga straffar Gud direkt.
Och de andra fick sig ett gott skratt.

Dock har jag hört ifrån två stycken nu att om man får fågelbajs på sig så betyder det tur! ( även om det känns mer som otur, eller?) Kan ju hoppas på att lyckan ska vända nu och allt börja gå lite bättre?


Ny dag nya möjligheter, inga planer för dagen.
Men något kul brukar för det mesta dyka upp.
Later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback