death is just around the corner

Datanord sa det ar nastan pinsamt.
Sitter pa ett internetcafe for jag har gratisminuter kvar har, yes. Kan inte halla mig ifran internet. Sitter bara har och vantar pa Elinor.

Men lat mig ta det ifran borjan.
Ska mota Emma, hon bad mig ta med hennes vin, sagt och gjort stoppar runt 2l vin i en pase, vad hander da? jo handtaget pa pasen gar sonder, tar tag i handtaget pa vinboxen, vad hander da? jo handtaget gar sonder!! Fan va fint, far bara boxen med bada handerna da hela vagen ner till coles, moter upp Emma, far en pase med lite kakor i av henne, snallt. Sen gar vi mot farjan for da skulle hon aka direkt.

Elinor ringer, hon holl pa att fixa i ordning sig och skulle komma ner sa fort som mojligt. Jag gar bort mot lagenheten som fortillfallet bara tjejerna bor i, ringer Josefin, far inget svar! vet att siri o charlotta jobbar sa ingen ide att ringa dem. Men pavag mot lagenheten vad hander da? jo, jag gar pa ett overgangsstalle och haller seriost pa att bli overkord!!!! Han sag mig verkligen inte, men det sjuka ar att jag hann knappt bli radd heller.. tankarna var typ  "ah dor jag sa dor jag". Den jag ville ringa och beratta detta for, forutom er dar hemma var Elin, och da svarar inte hon heller!! Doh.

Ah kvallen har borjat sadar kanner jag. Far se hur den slutar.
hejdo


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback