cause we took shelter in each others arms

Tisdag.

Uppe vid halv tio (efter ytterligare en natt med dålig sömn) frukost och fix sen hem till Armin och Elin för och kolla hur dem bor och se om det var något att ha när dem flyttar ut.. Dem bodde faktiskt fint men han dem bor med vill ju helst ha några som stannar en längre tid, och jag vet inte hur länge jag och sis planerat stanna här. Allt beror ju på jobb och sånt så blir nog tyvärr till att tacka nej! Efter det drog vi ner till stranden på den första riktigt fina dagen på länge, så där stekte vi hela dagen, nu har jag precis kommit hem ätit och sånt ska duscha strax. Troligtvis bio ikväll! Hoppas jag kan sova bättre i natt, börjar tröttna på mina sömnlösa nätter.

Och imorgon ska jag till ett internet cafe som jag skrev igår också, men imorgon SKA jag verkligen det, annars är jag sämst. Måste ju se till så att jag får in lite cash så jag kan resa runt och sen har råd med en biljett hem när det blir dags för det också.

Hörs kanske senare, annars imorn.
later.
 

And when rain came down on us, the weather woudn't get us wet.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback