all i wanna do

Värmevåg.
Vakna kl 10, 11 och 12 vid sist nämnda gick jag upp och skulle öppna balkongen för det är galet varmt i mitt rum, öppnar och inte kom det en sval vindpust utan världens värmevåg sköljde över mig. Nu sitter jag i min säng och svettas helt utan ansträngning så jäkla varmt idag, ligger på 39 plus nu och det blir nog bara varmare under dagens gång, jag ska snart ner till stranden och svalka mig.

Igårkväll då, jo sitter på steyne med Elinor och jag dricker inte för ska man inte bli full så kändes det onödigt, brevid oss sitter nått jävla fyllesvin och vägrar lämna oss ifred och undrar vad jag heter, svarar med att han inte behöver veta vad jag heter, och sen ville han bjuda på drink jag svarar att jag inte dricker alkohol, han drar slutsatsen Lesbisk nykterist. Kuul... allt för att man inte dricker och har ett namn. Hmm..

Aja ikväll ska vi grilla på shelly och fira Charlotta som fyller 20 imorgon. Får se om det blir alkohol idag eller inte.. fattigt med pengar som sagt, we'll see.

Ha en bra dag så hörs vi sen! (kom på när jag skrev detta att nu är kl halv tre på natten hemma, eh men men)


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback