301

Igår var jag uppe först vid halv ett, helt utslagen och hade kunnat sova säkert 10 timmar till, men att sova bort en dag känns ganska onödigt, så jag och emma tog bussen till warringa mall, där jag inte köpte någonting för jag kom på att fan jag skiter inte pengar dags att börja leka ekonomiskt kankse. Sen tog jag bussen tillbaka gick runt lite med armin och elin och sen blev det dags att handla mat och gå hem. Väl hemma gjorde jag väl inte så himla mycket, kolla runt på datan ungefär..

Nu idag var jag uppe vid tio, efter en orolig nästintill sömnlös natt... ringde simskolan och så, nej då var hon inte där såklart, (uppe i tid helt i onödan) men hon ska ringa tillbaka så det är ju bra.

Nej nu blev det bråttom. in till sydney idag och hänga.

Vi hörs.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback