what if God was one of us.

Så nu har vi testat på manlys uteliv lite mer, eller ja gabbi har testat på det lite mer, jag börjar bli van och det börjar kännas lite mer som nyköping.
Vi förkröka hemma hos oss,  jag sis och ella och sen tog shane några glas också. Sen utgång till Shark Bar och där vi dansa lite och träffa söt dreadkille, som jag hängde med, riktigt trevlig local.

Sen råka vi gå ut ifrån krogen och efter två kommer man inte in igen trots att krogarna stänger runt fem. Så då gick vi för att hitta fyllekäk, blev en korv med bröd typ. Jag gabbi och dreadkillen vid namn Jack. Sen efter beställningen skulle jag hälla på ketchup på maten och fick gärna allt all over me, awesome! Gav mitt nr till jack men med gud som skiter över hela mig så tror jag knappast han kommer höra av sig :b Ha ha. Fan det där med att få tur av fågelskit tror jag inte en sekund på en månad har typ gott och vad bra har egentligen hänt? God is on my side... or not....  Im gonna kick some serious as when i get up there.

Aaaanyway, kankse bär det av mot guldkusten på söndag den 14 om inget jobb har hittats innan dess. Så det återstår att se. Imorgon blir det eventuellt ikea eller bara en bra bakis dag och utgång igen på det.

nu är kl kvar i fyra och det är nog dags för sängen, skriver som en gud på fyllan iallafall...
Go'natt.

Kommentarer
Postat av: amsan

jag har också fått fågelskit i huvet, bad luck..

2010-02-07 @ 03:19:50

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback