sunny afternoon

Så nu har sis varit här i två dagar, so far so good.
Idag ringde våran kusin och väckte oss, vi gick upp och han kom och hämta oss för att käka frulle hemma hos honom, sen åkte vi runt och kolla läget på de olika stränderna vid northen beaches dock har det varit halvkasst väder hela dagen så har inte solat något idag.

Nu är vi hemma igen och ska väl laga mat om typ en halvtimme. Sen blir det film Australia och transformers har vi lånat. Så det blir bara filmkväll ikväll tror jag.

Inga nya bilder är tagna heller, och igår fyllde Gabbsan 26 och vi skulle ut och fira jag skulle bjuda på mat, dock hade jag glömt koden till mitt bankkort så det slutade med att Gabbi fick betala o bjuda mig :D Men ställer allt till rätta med en Ben and jerrys glass nån solig dag framöver !

Så vi hörs, vi ska nog börja planera våran resa och sånt snart också. AWESOME.
Later.

funfacts: Black eyed peas were simply known as The peas befor they came a cross Chuck Norris.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback