i doubt it.

Oj fyra dagars uppehåll på skrivandet.

Så lite catch up,  i fredags var det fest, regnet öööööste ner men det stoppde inte mig o gabbi till att ta färjan till sydney och sen gå upp till hyde park för att träffa upp Jenny K, och sen gå till kings cross, dyngsura när vi kom fram.  Det blev i vanlig ordning Goldfish med rom o cola och öl och massa annat. Hade en så satans kul kväll, träffade John Travoltas unga Look-alike också, och hans polare som var sjuktrolig, han var som nån blandning av Eric i 70is och Barney i från himym. Riktigt roligt var det iallafall, och var hemma först efter tolv dagen efter. 

Vi har nu letat i två dagar efter något vettigt sätt att resa på, Gabbi är inne i sydney nu och möter en snubbe ifrån holland som har en bil med två platser kvar i, så det är ett alternativ hoppas det går bra. Annars kanske det blir till att köpa en bil ? Vi får se, mer uppdatering blir det iallafall nu innan vi drar så ni som undrar får lite koll på hur det går. Men planen är att komma iväg på Onsdag så håll tummarna för bästa alternativet nu.

Måste dock lämna min stora resväska här tror jag, vilket känns sjukt dumt men den är för osmidig att 'backpacka' med och jag har ju ändå fått en fjällräven backpacker väska ifrån Armin så man kanske borde utnyttja den? Vi får se..  kommer få lämna kläder också tror jag :O

Nej nu ska ja fixa lite.
Later

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback