that's alright cause I like the way it hurts

Så är man nu tillbaka i oslo, och det känns bra imorgon är jag tillbaka på jobbet och det ser jag bara fram emot :) hur skönt är det inte när man trivs så himla bra på sitt jobb? hur många längtar till sitt jobb liksom?

Sweda var bra.. vi tog fel väg på vägen dit så det tog lite extra lång tid.. men det gjorde inget kom fram på morgonen och då blev det stan och lite shopping med mamma, sen träffa jag på Amy också och det var nice... på kvällen blev det fest med syrran och hennes polare, och en kort utgång på nyköpingsfestdagar.  lördagen en kortis på stan också och träffa då på My:) Jag saknar mina nyköpingsbrudar, jag är hemma så korta vändor så jag hinner ju inte träffa alla :/ Nästa gång ska jag iaf ha en helkväll med brudarna, hoppas jag. Upptäckte förövrigt att jag gått ner 10kilo sen jag kom hem ifrån Aussie, hur bra är inte det då? heja heja. Storleken på nya jeansen är en jag inte haft på jag vet inte hur många år!

Kom iallafall tillbaka till oslo med:
2 par jeans
2 tröjor
tvål
deo
hudloation
smink av olika slag
parfym
rom
massa gamla kläder och ännu fler skor !!
ett par filmer och cd skivor

Jag flyttar hit mer och mer.. och det känns bara bra.
Nu ska jag sätta på en film och sen sova.


nya jeans, asdålig bild men what to do.

Eminem – Love The Way You Lie (länken kankse inte funkar men ni vet iaf vad låten heter så kan ni hitta den själva på spotyfi, den är bra)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback