drawing pictures

Nu har jag inte bloggat på ett tag och här är varför : Jag har inte haft något internet hemma och när jag passat på att låna datorn av isabella så har jag inte haft någon direkt blogglust... jag vill ju egentligen bara skriva hur bra jag trivs och hur fint jag mår och hur kul är det att läsa varje dag?

Any how...
Jag mår bra, har ÄNTLIGEN (eller för 2 veckor sen) jobbat min sista dag på fugazi... shit jag blev så jäkla trött på det så jag orkade inte mer.. tur att jag får så många pass på maxbo där jag trivs som fisken i vattnet. Det blir långa dagar och denna vecka har vi haft olika kurser varje dag men det är kul man blir bättre och bättre på målningsavdelningen.. det är kul! Och jag skulle egentligen åkt på kurs vecka 41, 11-15okt själv i sandfjord( eller nått sånt på s) men där skulle jag vara själv, åka tåg två timmar själv sen bo på hotell själv eller ja sen är det ju en massa andra människor ifrån olika delar av norge som är där på kurs.. Jag som aldrig varit något geni i skolan och bakom skolbänken kände hur ångesten bara fylldes i hela mig... och sen jag fick reda på att jag skulle dit har det varit lite tungt... men jag har ju världens bästa chef tydligen så idag sa han att jag fick åka med Christina om jag ville det, så slapp jag vara där själv så kunde jag bara prata med henne om det var något norskord jag inte förstått eller så.. Så det känns så jävla awesome.. Shit vi kommer ha det asnice!

Och flyttat har jag nästan gjort också förresten, efter nästan 3 månader i ett rum utan säng med kläderna i resväska och ja hur mycket fattigare blire inte? Nu bor jag med katrin, och i nästa vecka får jag eget rum här med egen garderob och SÄNG, hur jävla skönt som helst. Så ja i vanlig ordning flyter livet på åt rätt håll.

btw shoppaholic har jag blivit också, mer än vanligt, har aldrig använd mitt bankkort så mycket som nu, så en del nya snygga kläder har jag införskaffat. Så nästa shoppingtur blire mobil och höst skor.

Sådär där har ni en redig uppdatering.
Gonatt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback