woho!

Så nu har jag fått in lite mobilbilder på datan också efter mycket om och men.

Idag efter misstycket att bara få tillbaka $45 så åt jag frukost: ananas, banan och frömacka (nått nyttigt skit okej?) Sen med stekande sol och 30+ blev de bräda ner till lagunen i ett par timmar och massa bad också. Sen hem snabbdusch in till shoppingcentrumet och kolla på saker man inte har råd med men kanske ska köpa imorgon ändå ? Sen hem, mat : korv & sallad (hostlet bjöd på 'bbq) efter det gick vi på bio och såg Shutter Island, faktiskt riktigt bra film, jag som annars inte är Leonardo Dicaprios (stavning?) största fan. Nu ligger jag här klockan är halvtvå på natten och har beslutsångest som vanligt... what to do.

Här är lite pics iallafall :
 
Hur snygg är inte detta linne då? imorn är den kankse min...

asfulbild men vad gör man inte, det är sol och 30+ iallafall..

likie like

layback longboards


Nu ska jag kanske kolla på nått avsnitt av nån serie, sen blir det kasta in handduken och säga godnatt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback