why is there a dead pakistani on my couch


Ingen jävla självdiseplin what so ever!!! Skulle inte jag träna idag ? Var det inte jag som skrev i tidigare inlägg att det skulle vara skärpning ?  Fyfan så kass jag är... imorgon då jävlar... ha ha.

Trots detta så har jag haft en bra dag, en runda på stan lite 'jobb' och glo affärer. Sen hem till hostlet och chilla.. gabbi och jag har fnulat lite på olika tatueringar, spännande! Vi får se om det blir nån ;) Imorgon drar hon och Robert till Port douglas, och jag stannar här, ska träffa Charlotta imorgon också, sen jobba måste jag säkert göra också trots att inte gabbi kommer vara här..


Oj vad dåligt det syns.. men något sånt här.
I think the thing to do is enjoy the ride while you're on it.
Fina ord av mr Depp.


Förresten, bokad och betald resa till BALI. woooh!
Den 27 April drar jag.

Gonatt.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback