what's going on?

Så jag är astrött, somnade runt tre igår natt, och gick upp vid halv elva-elva. Gick bort till jävla medical care, efter många om o men fick jag $45 dollar tillbaka, jag betalade $70 när jag gick till doktorn, dom tog alltså en avgift för det där!!!!!! Så sur jag blir, skulle sparat pappret o fixat pengar när jag kommer hem istället, så fick jag dessutom nått jävla kort sen som jag ska använda nästa gång jag går till doktorn, de kommer på posten om 1-2 veckor. Kul. Vem har garanterat att jag är kvar här då? Åh.

Men det är stekande sol idag och jag ska nog ta brädan ner till lagunen och bättra på färgen. Men först lite frukost.
Later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback