What a day, what a day

Sådär ja, nu har jag färgat håret och är ljusare igen, skönt. Har även målat naglarna. Tog världens längsta dusch när jag sköljde ur färgen, vilket var behövligt...

Sen resten av kvällen har jag inte gjort någonting alls, försöker komma på pros & cons med aussieland. Imorgon ska jag göra lite nytta också, gå och kolla på ett annat hostel om man kan jobba för boende där. Sen måste jag nog dela ut flyers också då jag tror chefen ska med och kolla hur bra vi är på det... ååååååhhhhhh.

internet här är assegt så inget av snitt av någon rolig serie ikväll.. (kankse ska kolla om vänner funkar just in case). Så jäkla dåligt att jag skicka hem alla mina avsnitt och filmer. DOH
Men funkar det inte blir det väl till att börja läsa Snabba cash, blir min fjärde bok sen jag kom hit... har alldeles för mycket fritid hör ju jag, men jag gillar att läsa och böckerna har varit bra.. hittils har jag läst, Sagan om ringen(svensk), En vampyrs bekännelser (engelsk), börjat Konsten att läsa tankar(svenskt) men den var så seg, the hobbit (engelsk). Så ja nu en till svenskbok, föredrar dock engelska böcker, så man får något ut av dem.

jaja, hörs imorgon.
good night


Kan inte få igång blåtanden på datan (någon som vet får gärna hjälpa) så det blev en kass webcam bild, men ljusare är jag iallafall... men ni som inte träffat mig nu vet ju inte hur mörkt det hade hunnit bli, heh.

Kommentarer
Postat av: Lina

SVINSNYGGT tycker jag även om jag inte sett dig på 1,5 år :O :( ♥

2010-04-04 @ 19:05:08

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback