up skate back to bed

Så vid nio skickar Siri sms frågar om jag är vaken... jag trodde klockan var tio så jag flög upp ur sängen... vi skulle ju möta brudarna vi skulle leta jobb med. När jag sen insåg att kl bara var nio så drog jag mig lite i sängen, sen upp frukost borsta gaddarna och ta longboarden ner till donken där vi skulle mötas, halvvägs där ringer Siri och säger att brudarna ångra sig.. DOH, jag vände åkte hem och nu ligger jag här.. trött men kan inte sova. Kanske går ner och möter siri och dem sen iallafall, får se ska ju jobba sen också.. och idag ska jag träna och så är det bara, antingen nu eller efter jobbet.. troligtvis efter jobbet när man är lite varm och vill bada. mulet ute idag.

well, ikväll ska vi nog festa, eftersom jag hoppade över det igår.
Vi hörs senare.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback