turn off the lights and the telephone

Ja veckans låt är ju utan tvekan
John Mayer - who says
Galet bra är den, tyvärr funkar inte mitt spotify så jag kan inte länka den. Men sök! Ni ångrar er inte.

Världens längsta inlägg igår typ.. Men skönt att skriva av sig och kul att se tillbaka på. Idag sov jag till 11 titta på klockan då somna om vakna kl 1 istället.. har ju sånna sömnproblem now days.. varför vet jag inte.. Men klockan ett var det dags att kliva upp, grötfrukost med sylt utan mjölk fick det bli.. Sen vid två drog jag till Happy Travlers för att jobba lite, stå där och ge ut flyers två timmar var ju sådär halv kul.. sen hem skissa på en bild. Sen vid sex drog jag och hör o häpna KÖPTE HEM BILJETT.. och kina mat.. mums.

Så den 22 maj har jag bokat in asmycket fest tillsammans med mina brudar och jag hoppas alla ni kan medverka för annars blir jag ledsen, det är all in som gäller den lördagen.  Så hur wierd är det inte att veta ett datum när man faktiskt kommer hem ? Känslorna går upp och ner, men gjort är gjort och i slutändan så är det nog det rätta.. hem fixa jobb tjäna pengar och sen kanske dra igen? Söker jobb för fullt här ifrån men det är svårt, lättare när man är på plats liksom istället för 'hej jag är i australien kommer hem den 22 maj har ni något jobb?' kankse inte exakt så jag skriver men på ett ungefär.

Nej nu ska jag kolla vidare på cougar town som är asbra (sett ett avsnitt)
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Ses på kos i sommar alltså? :D

2010-04-22 @ 17:20:07
Postat av: micaela

jaa om du har ett jobb som gör att jag har råd med sånna lyxigheter :D

2010-04-22 @ 18:31:00

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback