the earth say's hello

Dåligt uppdaterande...

Men jag har haft en toppen sista helg i Australien och jag kommer sakna det här. Jobbigt men sant. ikväll blir det en sista utång.. vi kom på att vi faktiskt inte kan sitta och glo på datan sista kvällen så vi ska snart gå och köpa fyra liter vin så är kvällen som gjort... sen är det ju power hour på rino bar, vi får se om vi hinner dit.

Så imorgon Bali.. tagga tagga tagga.
Jag håller på och packar för fullt så ska snart stänga av datan och packa ner den, så hörs vi först när jag landat där och fått tag i ett internet eller så. 

ha det så bra.
Vi syns i maj.
xo xo

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback