special price for you

In baaaliiiii..


Tillgången till internet är inte så stor här.. men jag har det bra och solar och badar massor!!
Brun som en peppakaka igen.. och bättre blir det.

har bott på AP INN två nätter, som Fredrik lura mig till... luktade mögel nått så fruktansvärt. Så nu bor vi på Suka beach inn.. mycket fräshare, även om det till o från inte går att spola så bra.  Jobbigt är också att man inte kan gå ens två i bredd för det är mopeder ÖVERALLT. (så det ska vi hyra ikväll eller imorgon). Men på måndag åker vi till Gilis och chillar på den ön ett par dagar över min birthday! känns bra. 

Så nu vet ni lite mer.. ska inte spendera mer tid på bloggen nu för snart måste jag nog stänga av internet.
ha en asbra valborg!
xo

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback