so it's sunday

Så idag då?

Vakna vid halv tolv, slänga i sig lite gröt, gå till dominos söka jobb (haha) gå till Supré köpa linnet, yees nu är det mitt, super nöjd, imorgon är det fest och då bär vi nog den tror jag. Sen tillbaka till hostlet läsa lite i min bok, som jag började i för en vecka sen  170 sidor kvar, av 475. kom på en till bok jag läst men glömde skriva sist jag räkna upp böckerna, det var en svensk bok Tyskungen, riktigt bra, skulle vilja göra den till film faktiskt, kanske tar ett lån när man kommer hem och bygger ihop en film? Hah, om man endå kunde.  Men efter det tog jag med boken ner till poolen och solade och badade en massa, tränade i poolen, simma några längder, träna magen, bena o armarna :) Sen blev det lite fotbollslir också, jag bara älskart, lätt bästa sporten ever.  Sen dusch och mat: makaroner och stekt korv. Sen kollade jag på The break up, och sen blev det ut och glida på brädan lite, måste ju få in snitsen. Nu har jag snart kollat klart på sagan om ringen 1, ska kolla tvåan imorgon kankse (nej juste fest vare ju... )  Andra planer för imorgon? pros and cons för aus vs swe. Sen jobba lite och mer träning.

nu läggdags.

den är min

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback