she's the one

Frågan är hur bra det går för mig...  behövde som sagt skriva ut mina visumpapper för att få försäkringspengar..  går till ett internetcafe, nej då är skrivan trasig, tillbaka till hostlet chefen lova att jag fick skriva ut där, skriver ut betalar, går mot medicalcare centret, med visum papprena och formuläret jag skulle skriva ut.. kommer fram.. DOH, kvittot ifrån doktorn glömde jag. Så då strunta jag i det, tog longboarden ner till lagunen, sola och bada ett par timmar och sen blev det lång streka med brädan igen och sen hänga i skateparken lite, Linus hade lånat Roberts bräda (alltså skatebräda) så han höll på o tricksa runt. Sen hem stuvademakaroner och korv, lite film och häng ute och nu ligger jag här och ska sätta på eurotrip. Min dag helt enkelt.

Vill lägga upp bilder men får inte över några ifrån mobilen, min blåtand på datan vill inte sättas igång!!!!
Gonatt.


ps. ser fortfarande ut som ett muppmongo i min G(f)ula hårfärg.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback