see something different

Min dag idag:

Sol,bad, träning, sol, träffa Siri och Charlotta :) Fika med dom, jobba, äta, nu här.  Japp siri och charlotta är i Cairns nu, roligt. Imorgon nalkas fest med all in. Det ser jag fram emot.

Jag har fortfarande beslutsångest men nästan bestämt mig. Är sugen på bali så kan bli det ca 3 veckor. Fira födelsedagen där. Vi får se... imorgon ska jag bestämma mig helt.  Jag gillar ju att planera men det är inte alltid bra heller, för det blir liksom aldrig som man tänkt sig.  Jag menar jag har inte sett allt i Aussie som jag egentligen vill se, men det kostar så satans mycket och man kan alltid komma tillbaka på ett vanligt 3 månaders visum. Men hur som helst så älskar jag Australien, det är awesome, supertrevliga människor, asglassigt väder (för det mesta) ja landet är riktigt bra. Men åh nu när jag tänker på det vill jag stanna... men samtidigt inte.. va krångligt allt ska vara. Men tror jag velat fram och tillbaka för länge för att faktiskt kunna stanna..

nej ska fortsätta tänka vidare lite... hej så länge.


siri och charlotta på julafton i sydney

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback