one way ticket

jag är så jäkla hungrig.. så snart ska jag gå ner och äta frukost!!

Så himla trött också.. men ska nog träna sen ändå, eller vadå ska nog? Jag SKA.  Även om det regnar nu igen, men vi har ju haft jätte fint dem senaste dagarna, så brun är jag ju nu igen!! Tror jag bestämt mig också.. men vill inte skriva något för då ändras det säkert... så när allt är spikat så skriver jag.

Annars idag så blir det nog fest ikväll, och jag ska nog ha mitt nya linne om jag inte bestämmer mig för att gå och byta storlek men tror inte jag orkar det. Måste testa med alla grejer och så sen. 

nej nu står jag inte ut mer.. maat.

xo xo.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback