Now that it's raining more than ever

Konstant regn.

Igår bestämde vi oss vid sju tiden att vi skulle ut senare, visade sig att en krog här har GRATIS sprit i en timme, mellan 10-11 på kvällen, hur nice (och farligt) är inte det? screwdriver och rom o cola blev det ett fler tal under den timmen, och sen efteråt ett par öl. Det var en helt okej kväll men idag vaknade jag upp kvart i ett...

Jag måste gå till medicalcare och se om jag kan få pengar men det spöregnar ute och jag har inget paraply så det känns sådär halv kul att gå ut faktiskt... men jag måste gå dit innan fem (kl är 2 nu). Ska gå och se om gabba är vaken och om hon ska med, annars blir det till att borsta tänderna snygga till sig och glida dit snart, som tur är ligger det i ett köpcentrum så jag kan kolla lite kläder också, och köpa hårfärg.

Gabbi ska förövrigt ha en sladd med sig till mobiltelefonen så snart kanske jag kan få in lite mobilbilder också.
Får se sen, puss o hej.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback