Me and my house alone

vad fan hände igår??
min vanliga menning när jag bestämmer mig för fest med all in.

Förkrök här på hostlet med alla dudes, vart tjejerna var har jag ingen aning om ? Jag o gabbi iaf, sen folk från england, chile och tyskland. Vid 11-12 blev det dags för utgång på woolshed.. och därefter så är allt lite mera suddigt.. men vet att det blev mycket dans! Så slutsatsen är en asbra kväll, knalla hem runt 7 på morgonen... har ingen nyckel med mig och gabbi hade typ låst och somnat.. hallå hur skulle jag komma in? banka så hårt så rummen brevid öppna sina dörrar, heh. Till slut vakna hon och öppna, tack o lov.

Ikväll är man på't igen. Så ska nu duscha av mig och sen locka håret.
Kanske blir en bild ikväll då jag missa ta en bild igår på hur jag såg ut... men den looken kan man väl säga funka.. ha ha.

La8er.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback