I'm already cursed

Igår bloggade jag inget alls?
Hur som helst, jag var uppe och mötte Charlotta vid 1 tiden, sen drog jag och jobba två timmar och sen mötte jag upp henne igen, vi käkade tittade på film : The blind side, och sen sov hon över också.. himla nice kväll.. filmen var riktigt bra faktiskt..  Men sen när vi skulle sova vid två så tog det mig 3,5h timme att somna... vid halv sex alltså.. kul. Nu är klockan halv två och jag ska snart göra mig i ordning för lite 'jobb'. Ska även gå och stänga mitt bankkonto idag och leta efter en bra bok.

I natt när jag låg vaken hade jag lite ångest för att jag ska komma hem.. men jag är ju bara 20 så jag har ju massa tid på mig att resa .. kom även och tänka på Alexander Ryback :D haha  han som vann eurovison förra året.. asbra låt !

tänkte att jag skulle sammanfatta Australien sen ikväll också.. när jag ändå förmodligen inte har något o göra. Så vi hörs sen.

Puss


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback