i dont wanna bother you

Måndagmorgon... eller rättare sagt Måndageftermiddag... kunde inte somna i natt låg klar vaken vid fem halv sex.. hur jobbigt var inte det då? Hade dåligt samvete för jag ska lämna Gabbi i Aus.. men så vaknar jag upp vid halv ett då Emma ringde, sen kom Gabbi in och sa att hon ska åka till Port Douglas igen.. lämna mig här själv? Där fick jag äta upp mitt dåliga samvete.. Hon ska åka dit för Robert vill inte vara sista veckan i Aus utan henne ? Shit vilken dramatik... dom kommer nog aldrig träffas i Sverige.. Men there problem.  Jag orkar inte göra någonting just nu.. inte ens äta frukost.. så trött är jag.. Men jag ska upp sen och bada och träna.. fan måste skärpa mig, Beach 2010 har ju redan börjat för snart 5 månader sen.. (för min del alltså) Skärpning !!

Rensade lite i min mail igår.. hitta snygg bild på mig och Moa ifrån barskolan.. love it.

Hur liten tycker inte jag att jag ser ut då? 19,5 barre, 1,5år sen.


Hörs sen.. ska kolla runt lite mer på nätet och sen kanske slita mig ifrån datan.
pis

Kommentarer
Postat av: Lina

fick sjuk ångest nu över att det är 1,5 år sen barskolan! :(

2010-04-19 @ 21:30:31

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback