i can't stay now

'jobbat' ett par timmar och sen gick vi runt i köpcentret. Köpte min ring igen... ska inte använda den förän jag kommer hem så jag inte tappar bort den igen..  köpte en annan ring också, eller det var tre ringar i en, så kosta den bara en tredjedel mot vad min favvoring kosta.. så nu äntligen har jag hittat en tumring som jag gillar och kan ha på mig jämt :)  Så nöjd är jag.

Nu väntar jag på att brudarna ska ringa så ska vi gå och dricka lite vin igen vid lagunen. Får se om vi går ut, troligtvis blir det väl så men jag måste upp tidigare imorgon, inte tränat idag heller !!! Men inge fyllekäk idag inte.

hörs senare eller imorgon då.
xo


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback