I can't decide

Så idag var första dagen som solen visade sig på riktigt på väldigt länge, så efter jag gått och hämtat ut mer medicin (som jag inte fick kvitto på!!!) så gick jag ner till lagunen, efter att ha blivit uttråkad där i runt 2? timmar så gick jag en snabbis på stan och tog en svalkande milkshake på ett fik och läste mer i Snabba Cash, som har en otroligt jobbig svenska att läsa... fett, kefft, mannen... ja ni fattar.. Sen gick jag till Woolies och köpte annans, havregryn och hårfärg (igen.. mer blondt!!) Sen hem och gjorde fruktsallad och nu sitter jag med färg i håret. Med risk för att det blir mer gult än vanligt men håller tummarna ändå.

Fortfarande beslutsångest så det finns inte !!!

Ikväll har dom återigen Power Hour på en bar, så $6 inträde och sen drick så mycket du vill inom en timme... hm.. inte bestämt om jag ska dit än eller bara går på bio då vi fick pengarna tillbaka igår när vi skulle gå för filmen hackade.  Shutter Island skulle vi se, vi hann se tills det började bli intressant, sen slutade ljudet att fungera..

Juste gick till medical care igår, visade sig att jag måste ha mitt visa papper med mig, (dom papprena jag släppade runt på i 4 månader och sen slängde för jag verkade aldrig behöva dem!!) och det är ju ca 10 pappren, känns inte så billigt då vartenda ställe som skriver ut papper tar betalt!!  Allt går så himla bra...

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback