give me a break

fifan vad gott det vore med godis just nu.

Gårkvällen ? Jag minns knappt.
Ett jäkla ös blev det, full som en kastrull, och tokdansa hela kvällen.

Möter upp siri o charlotta vi går o käkar gratis mat, sen köpa vi 4l vin. Satt och drack vid lagunen och efter drukigt säkert hälften av den där boxen så lämna vi den och begav oss mot power hour.  Inte nådigt för tre blonda brudar.. gratisshots ifrån bartendern (även om det bara var drinkar som skulle vara gratis under den timmen, och man får bara beställa en var åt gången, vi fick två var när vi beställde) Så ja därifrån gick man vinglandes till gilligans för att dansa ännu mer. Glömde min assnygga ring på toaletten på första stoppet, sååå jäävla dumt. MÅSTE köpa en ny, för den var jag supernöjd med. Efteråt runt näe ingen aning om vad klockan var men så gick vi till donken och käka en lilla meny... vingla hem efter det, satt och snacka med alla som var vakna här hemma på hostlet, och sen till toan för att vomera... spydde som en tok, men det kändes bra för då slapp jag ha dåligt samvete för jag inte tränade igår..

Ja man mår väl som man förtjänar idag även om jag inte blir så bakfull så är jag ändå trött och super hungrig och vill bara frossa i mcdonalds och chocklad.. men ska nog ner o hoppa i poolen om ett tag även om inte vädret är så fint.  Sen får vi väl se vad kvällen har att bjuda på, charlotta var på't igen ikväll... måste övervägas lite.

xo

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback