fear and loathing

Så igår var det fest med all in, och så blev det. Lite ölspel och förkrök här på hostlet, Siri o Charlotta kom hit. Runt 12(?) gick vi ut på Gilligans och öste gärnet... vid halv tre drog vi till Rinobar istället och dansaloss till gamal 90tals musik och sen greaseremixen.. sen kebab och hemgång... sitter och snackar lite med folk här på hostlet och sen läggdags vid 6 på morgonen!! Så ja idag är jag trött, men jag har faktiskt tränat lite idag och det kankse blir en tur med longboarden sen.. om jag orkar. Ikväll blir det nog lugnt.. kanske nån film.

Jag försöker tänkta så positivt som möjligt nu och leva efter :

'I think the thing to do is enjoy the ride while you're on it'


Som denna snygging så bra sagt..
Jag tog inte någon modelbild för Johnny D är snygg jämt överallt och alltid.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback