dream of californication

Nej det blev ingen utgång för mig, efter vi suttit vid lagunen ett tag så bestämde jag mig för att gå hem, så satans trött så snart ska jag nog sova, vi ska typ åka runt och kolla efter fruktfarmar imorgon, inte sådär jätte sugen.. men man kan ju se vad som finns, man kanske kan jobba en kortare tid bara liksom.  Vi får se.

Sitter och kollar inspiration till en tatuering, vet att min mor skulle ogilla det skarpt om jag gjorde en till men man kan ju alltid kolla lite.. Ska eventuellt försöka rita något också.. jag är rätt frälst vid tankekartor nu så om man gör en om vad jag gillar och inspirerar mig, utav det sen kanske man kan rita något? we'll see.


rita denna fina på paint här om dan.

Egentligen var idag min sista dag för att bestämma mig, och jag har ju nästan bestämt mig, men nu får vi se hur det går imorgon så tar vi det efter det. Hur som helst, hör av mig imorgon när jag vet mer.

Sleep tight.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback