cause that's my funday

Måndag måndag måndag...

Solat, badat i poolen på hostlet, tränat, jobbat, solat vid lagunen, lagat korvstroganoff och ris, snart läst ut snabba cash boken.. filmen vill jag nog se snart. Ikväll blir det inte utgång, blir nog på onsdag istället. Ska se om jag kan kolla på sagan två istället. Bara älskar dem filmerna..

Pratar med René som ska hjälpa mig lämna två cvn i oslo. Ha ha jag har sån beslutsångest så man måste ju kolla läget överallt, se vart man kan få jobb och vart man vill vara.  Kollat lite biljettpriser hem dessutom, kommer billigast undan med att resa till bali först och hem därifrån, än att åka härifrån. Men jag är fortfarande osäker så vill inte säga för mycket. 

Nej nu ska jag surfa vidare på nätet.. och läsa min bok.
Later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback