but don't look back in anger

yes min nya favoritlåt just nu : Oasis - don't look back in anger


Ja så var det ju en del jag hade på listan som skulle bli gjort igår, ja jag har ju iallafall köpt hårfärg och mat och sånt, men inte tvättat kläderna, inte hittat min longboard(förhoppningsvis imorn). Hittade en fin bikini idag men den var lite för tjejig, så imorgon ska jag till dem andra affärerna som säljer dom där billabong, roxy, och rip curl bikinisana, och hoppas att dem också har rea på dem :) Sen måste jag köpa flipisar, dem jag lånar av gabbi är livsfarliga håller på att halka hela tiden eftersom det SPÖREGNAR här!!

Men nu snart ska jag sätta igång och färga håret får jag igång min bluethoot på datan så kanske det kommer in bilder ifrån mobilen också (då det är min enda kamera just nu).

Fortfarande beslutsångest, men en dag i taget!
Later.
 

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback