blurr blurr blurr

Men hallå kan någon bestämma åt mig eller?


har ingen som helst aning om vad jag ska ta mig till.... men en sak är säker jag måste lämna gabbi, och jag vill aldrig mer resa med henne, fyfan va jobbigt det är... konstant anpassning över hennes 'needs' och det har hon dessutom en beundrare till o förstärka... han som jämt svansar efter henne och slickar hennes fötter. Åh vad jag trivs med paret.  Synd att han inte är lika rolig som Staffan.


Annars då har tvättat idag, yeey, och fick gratis tvättmedel när jag gick in på affären o köpte, sa att jag ville ha växeln i mynt... va hände då? Jo fick alla pengar tillbaka i mynt... utan att betalt något... sweet. Sen gick jag på bio och såg halva filmen Date night.. for free, sen blev jag utslängd för jag plankat in :p hehe...


Min nya ring jag köpte på Diva här om dan, ASSNYGG.

Nu ska jag snart sova och ha mer beslutsångest.
men imorgon ska jag upp tidigt...

Kommentarer
Postat av: amsan

MEN KOM HEM RÅÅÅÅÅ! <3

2010-04-08 @ 23:07:35

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback