and i miss you

Så svårt att sätta ord på hur jag mår, hela dagarna går upp och ner...  jag vet inte vad det beror på kommit in i någon form av deprition, men HALLÅ jag är i aussieland, det är så härliga människor här det är nice jag borde njuta och bara leva livet... men jag är så satans stressad och varför vet jag inte heller ? Jag är 20.. det är inte ens en bråkdel av allt jag har kvar... eller ?


Jag saknar er där hemma, massor,  (ingen nämnd ingen glömd) men ni vet vilka ni är.
Jag vill dricka sprit med er, kolla på film med er och bara va! Så himla mycket enklare, och visst hade jag hoppats på att komma hem och vara en helt annan awesome person... men känner mig fortfarande som samma gamla jag... om det nu är bra eller dåligt?  Men jag saknar er.
Därav har jag beslutsångest om hur länge till jag ska vara här...
ju mer jag tänker på det dessto jobbigare blir det... så en dag i taget då?

Ska nog köpa mig en longboard, så jag får något annat att tänka på, och det är sjukt kul att åka runt på... ja jag ska väl försöka ta tag i mig själv, iallafall den månaden som jag ska vara här i Cairns så när jag förhoppningsvis lämnar denna stad så mår jag bättre, vill ju ner till Byron Bay igen, innan jag åker hem.. när nu det blir ?

Promotionjobbet sög förövrigt. Vet inte än om jag kan göra det bästa utav det, får se hur jag mår imorgon. Har sökt barjobb också, ett iallafall håll tummarna för det annars, vore skönt med cash.

Hoppas ni mår bra, nu när alla sommarplaner verkar vara i fullgång... Jag kommer väl få sitta själv i nypan om jag kommer hem då alla planer redan lär vara gjorda.

xo,xo

Rätt bra öppetider


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback