and a starman

Vilken onödig dag... inte ens en rejäl bakisdag är det.
Så efter badet och träningen, så gick vi och åt sen har jag bara varit i rummet och degat så jävla sluta.. tur att jag inte tänkte köra tvådagars för min kropp pallar inte det.. så nu börjar jag bli hungrig men orkar inte fixa käk... ska glo på film om en stund.. blir säkert eurotrip igen..imorgon ska jag försöka komma upp i tid och kolla om någon resebyrå har öppet... så får vi se vad balipriserna landar på.. annars bokar jag nog den online;) Sen ska jag träna och håller tummarna för mycket sol så jag kan bättre på brännan ännu mer.

Nej snart ska jag slita mig en stund från datan försöka få lite friskluft.
La över alla mina bilder ifrån gamla mobilen här om dan och hitta en på mig i lockigt hår.. har ju locktången här så måste använda den mera.. tar bara sån satans tid tyvärr...


såg nu att det var samma dag som jag tatuera armbandet

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback