a new point of view

Måndag ny vecka, och ja jag har bestämt mig.
Alltså inte om jag ska hem eller inte men jag har slutat med godis, och gör nu allt för att försöka hålla det..

Sovit lite halvt oroligt i natt och mina infektioner har kliat en massa så jag måste nog gå och hämta ut mer medicin imorgon, och även gå och se om jag kan få pengar tillbaka på försäkrning redan nu. Hoppas. Men i morse ringde min telefon och det var Luli, hon kommer till Cairns nu i veckan, såååå himla kul! Äntligen! Sen ska vi ta tag i våra liv också, tillsammans.

Nu håller Gabbi på och färgar håret (och jag måste färga mitt igen imorgon fortf. lite utväxt, doh) hennes hår ska bli orange, vi får se om det blir lika snyggt som Ashlee simpson!  hur som helst när hon är klar ska vi väl gå en sväng på stan igen jag behöver flipflop och en bikini.


Ashlee in red

ps. det regnar inte idag!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback