Tell him

Nyligen kollat klart på säsong två av Ally Mcbeal, och börjar gilla hennes themesong mer och mer.
Men det är jobbigt att jag är klar med den här säsongen också för nu har jag redan kollat på mina tre nya inköp av säsonger, och jag får INTE köpa mera nu för jag MÅSTE spara alla pengar mer eller mindre.
Men när jag väl får tillåtelse att köpa mer så står säsong tre av Ally Mcbeal, How I met your mother, beverly hills och säsong fyra av That 70's show på tur.

Fick nyss höra att jag fått min lägenhet uthyrd, så det känns great, ett steg närmare, ska nu alltså betala den sista hyran på den här lägenheten på iallafall ett år. Sen får vi väl se om jag kommer tillbaka och bor där igen eller om jag säger upp den då.
Så bör ju börja packa ner massa grejer nu när oktobermånad börjar.
Det är mer på riktigt nu.

(huvud innehållet på inlägget skulle jag nog vilja tillägga)

Igår hur som helst så hade jag en riktigt bra kväll hemma hos Linnea, det blev ingen utgång då kön var alldeles för lång men vi hade det roligt ändå, så det lär ju göras om igen :)

Jaja nu ska jag som sagt betala räkningen.
Får se hur kvällen blir jag är ju typ förkyld så lär ju bli att sitta hemma kolla på nån film och äta lite Ben & Jerrys.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback