Så mycket för fredagsmys.

Igår blev det inte mysighemmakväll, nej, jag och Malin åkte till Erik för förfest, jag drack inte men vi hade riktigt roligt där sen blev det Tellus, och jag säger inte mer än att jag aldrig mer kommer vilja gå ut på en Fredag. Och att dem verkligen borde vara hårdare på 20årsgränsen på lördagar.

Kunde inte somna direkt när jag kom hem heller, hade ont i halsen och var täpt i näsan, sjuktjobbigt, vakna idag och halsen känns värre och jag känner mig riktigt trött och hängig, var nere på stan en snabbis med Malin och köpte vin.
Jag borde sova nån timme så jag orkar utekvällen ikväll, för då är det all in och så är det bara !

Nu är jag ute på arnö och lyssnar på Looptroop, ska duscha sen och så måste jag kolla upp vad jag ska äta.
Men först blir det nog lite sömn, som sagt.
Vet ju dessutom nästan vad jag ska ha på mig, det känns bra.

Så jag uppdaterar väl sen!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback