så himla trött hela tiden...

Igår var det söndag och egentligen en riktig sov dag... var hur trött som helst, vaknade vid 1 men kunde ändå knappt hålla ögonen öppna... jag gick iaf en sväng på stan med malin strax innan affärena stängde, åt lite på donken och köpte nya asasnygga skor, pappa betalar yes yes yes (armarna i luften), men om man såg hur mina svarta tygskor såg ut eller mina vitabasket skor så förstår man, dessutom kosta dem här nya bara 300 kr, så det var ju som hittat.
På kvällen blev det film mys med Malin också, lite godis och Charlies Änglar gick på tv och även Martin kom förbi en stund, sen när dem drog vid halv tolv, så kollade jag på How I met your mother, lika bra som vanligt... men när första skivan var slut orkade jag inte byta, men kunde ändå inte somna... trots att jag hade varit trött hela dagen typ... Så det var riktigt jobbigt, satt och kollade på massa bilder i fotoalbumet och blev nostalgisk.

Tror jag får mina sömnproblem när jag känner mig stressad och har beslutsångest och inte riktigt vet vad jag ska göra... jag hatar det... kan inte någon bara bestämma åt mig, men men.... har varit trött hela dagen idag... inte gjort något vettigt alls känns det som... ska nog köpa morötter och dip ikväll och sätta på någon bra rulle.

Hatar att Katrin inte är min granne längre jag mår helt seriöst dåligt utav det.. var alltid så skönt o bara gå till dörren brevid och hänga och alltid ha kul..

Nu ska jag stressa in till Lindex för att köpa ett par gummistövlar och ett armband:)
För att bli på lite bättre humör.
Peace

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback