Norge.

Nu sitter man i Norge igen, denna gång 87 trappsteg upp och det var ett helvete att springa upp och ner för att bära upp allt som skulle med.
Jag sitter nu och väntar på att Katrin ska komma hem med lite frukost, såhär kl 13.00.
Pakke är på jobbet, Jacob är och hämtar Andre ifrån hans jobb vad som händer idag vet jag inte riktigt, kan väl bli en sväng på stan eller liknande.

Vi kom fram kl 4 i natt så skönt med sovmorgon idag!
Jag körde gärna ifrån Örebro och hela jävla vägen rena turen att jag inte somna.

Vet fortfarande inte hur jag ska göra med allt, inget är spikat.
Aja, det visar sig, ska ha sjukt kul den här veckan iallafall!
Hörs då.

Kommentarer
Postat av: Isabella

*ntligen bloggar du lite! Ha inte allt kul innan jag kommer då :(

Postat av: Sara

ska du aldrig skriva något mer?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!!!!?!?!??!??!??!??!?!?!?!?!?!?!? Puss

2009-09-18 @ 18:07:33
URL: http://noprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback