knock you down.

Nu har jag suttit i säkert två timmar och lockat håret..
Och nu har jag sminkat mig och klätt på mig, åker till oxelösund om 30 min och kl 14 ska jag tatuera mig, känns riktigt bra, lite nervös men inte så farligt.

Sen ska jag Malin och Bella fika.
Kankse kommer piggy förbi tatueringstudion och säger hej om hon mår bättre idag.
Ikväll vet jag inte alls vad som händer, jag ska nog vara i lägenheten och plocka lite, och kolla på idol, det återstår och ser om någon vill va med, känner mig lite förkyld fortfarande, men på bättringsvägen.

Kankse kommer det upp någon bild sen,... måste ju bara hitta min kamera också..

Hörs då.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback