jo Sara jag ska skriva mer.

Hemma ifrån Norge nu, och det blir nog inte att bosätta sig där....
Men nu är jag tillbaka på ruta ett, och inte har en aning om vad jag vill göra... beslutsångest jämt..
kapstaden, australien, europatrip... aja måste ta en paus.. måste förresten prata med Lina, så om du läser det här så vet du de nu.. :P

Klarade dessutom bara 357 dagar av renlevnad, men det gjorde jag ju bra.
Blev fest igår, förfest hemma hos Linnea vilket var riktigt trevligt! Och bör ju göras om.
Sen blev det tellus, vilket också var roligt, för ovanlighetensskull.
Nog om det.

Ikväll vet jag inte vad som händer..eller inget spikat iallafall.
Blir väl eventuellt häng med Malin och Bella b, får se vad vi hittar på..
Vill kanske festa ikväll också, eller iallafall gå ut och träffa folk.
Men men vi får se.

JA JA JA JA JA.

Nått sånt så länge.. hörs.

Kommentarer
Postat av: Isabella

JA JA JA JA!!!!

Postat av: Sara

ojoj, imponerad ;) kan du inte komma hit någon dag? :)

2009-09-23 @ 22:39:29
URL: http://noprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback