I come from the land down under

(rubrikerna den här veckan verkar ju vara inspirerade av låtar he he.. hm)

Igår gjorde jag min tatuering, det känns jätte bra, det jobbiga är ju varje gång man gjort en vill man göra ytterligare en till.. men nästa får jag nog göra i Australien.
Det känns bra att det också går framåt hela tiden... jag mår på topp när jag tänker på det!
AWESOME ska det bli!

Sitter och kollar lite datorer nu men jag är ju så dålig på sånt...blir galen vet inte vad som är bra och inte.
En HP är enligt Bella den bästa.. och ja jag har hittat några som inte är så fasligt dyra...
Har ni några andra tips och råd på vad jag ska tänka på så säg gärna till !!

 

Det gick sådär och bestämma vilken bild som skulle upp.. men där har ni den.

Snart är det idol igen.
Hörs sen kankse.


Kommentarer
Postat av: allie

AS SNYG TSTOO!

Postat av: Micaela

Tack så mycket :) supernöjd.

2009-10-02 @ 18:05:24

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback