helt vanlig TISDAG.

Så igår blev det inga gumistövlar eller armband... lagom glad var jag efteråt.
Armbanden verkade vara slut (även på hemsidan, DOH), stövlarna finns bara i dem större affärena så jag ska beställa hem dem när jag orkar och får tid.

Idag åkte jag och hälsa på min syster, och kollade lite resor upp till ösd, får väl se om Lollo ska med eller vem jag nu åker med eller om det blir själv..
Sen har jag varit på stan med Balle aka piggy, vi åt en god toast på Huldas och jag köpte nya örhängen på JC, mer har man ju egentligen inte råd med..
Nu är jag på arnö som jag typ varit varje dag sen jag kom hem.. och snart ska jag hem till piggy och hänga lite.

Så vi hörs då.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback