Fredagsmys.

Idag sov jag jätte länge tills jag blev väckt av Bella iaf, kl halv tolv, vilket egentligen bara var bra för kl ett skulle jag vara klar att möta Vicky och det var jag trots att jag haft dålig hår- och kläddag.
Vi gick runt, köpte ett armband och ett par lacktajts, 150 kr allt som allt, jag är nöjd.
Bokade tid för tatuering också på tisdag på tisdag på tisdag :) Ser vi fram emot, och inte mer än 500 skulle det kosta så jag är nöjd, det är ju billigt för att vara sverige tycker jag nog, lite nervös är jag för jag har aldrig fått vänta på att göra nått sånt här utomlands så bokar man ju inte tid, så nu är man lite pirig.

Ikväll blir det nog bara fredagsmys troligtvis iallafall.
Blev bjuden till Martin för tacokväll med han o några men vet inte, kanske hittar jag på något med Malin eller så åker jag till Bella, men just nu är jag mest seg faktiskt.. får se om Fredrik ville ha skjus till trosa så kanske jag ställer upp med det. Vi får se... ja kl är tio över sju och jag har fortfarande inte bestämt min fredagskväll känns ju bra, men imorgon är det ALL IN och så är det bara.. asataggad ska festa med Linnea, Malin och dem, blir väl eventuellt utgång o i såfall blir det ju tellus.

Min kusin hörde av sig idag, tycker det är en asabra ide att jag ska åka till Australien och att det fanns en del jobb och han har ju kontakter så det känns fint. Mer taggad idag än igår.

Ja nej jag ska väl inte bli långvarig. Hörs då.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback