fixtrix

Håller på att fixa med bloggen, ja det går väl sådär och snart ger jag upp...
Malin är hos Bella och tittar på när hon städar och vill att jag kommer dit... känner mig inte helt sugen på det alltså.

En annan Bella ringde nyss, allt verkar gott bra, och hon var så borta.
As kul och snacka med!
Tänker på dig piggy, och ska komma och hälsa på dig när du är home again :)

Nu ska jag fixa lite till och sen ta tag i mig själv och göra mig i ordning...
skriver väl sen igen, nu när jag ändå har tillgång till en dator.


Juste... Lina skrev och länka mig om en surfsida, hur coolt skulle det inte vara att vara grym på att surfa då? Och sen ta sig an australien? Shit, jag är så förvirrad... men har kollat lite mer med visum och internationellt körkort.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback