barskolan reunion.. typ ?

Skärpning på uppdaterandet.

Jag hade så grym helg den här helgen 28-30 augusti.
torsdagen kom Moa från barskolan, vi snacka massa skit åt massa gott och hade en riktigt trevlig kväll!
fredagen kom alla andra från gruppen som skulle komma, favoriten Jonte, Evelina, Jessica, Tina och Jennie, vi åkte och handlade frukost och sånt. Sen for det hem till mig för massa drickande..
vi spelade med andra ord och jag kickade ass tillsammans med Evelina på andra omgången vi vann med säkert minst 12 pluppar före dem som kom tvåa.  Sen när alla kände sig lagom runda om fötterna så gick vi ner mot hamnen och hamnmaggan, där blir det inte så mycket mer alkohol för min del jag smakade av dem andra, vi dansade lite och hade riktigt trevligt, sen blev det taxi upp till kosmos för en pizza och sen hem och "efterfesta" blev väl mest somna dirr.
Lördagen hade jag bra schema sova till 12 (alla vaknade runt tio, så schemat blev framflyttat men slutade perfa), jonte börja dricka direkt, rätta takter, sen åkte vi och handlade massa god mat som vi skulle hem till mina föräldrar för och förbereda, alla badade även i poolen förutom jag och Moa som tyckte att 20 plus var alldles för kallt för att vi skulle hoppa i.
Drack massa drinkar(typ screwdriver), bacardi breezer o öl. Vi åt gott.
Sen vid åtta skjusa mina kära föräldrar oss i två bilar hem till mig för att byta skor och sånt sen fick vi skjus ner till hamnen där det var reggae kväll på skeppsbron vilket var så grymt!
Blev en hel del drinkar där inne också, jag vistades ovanligt mycket på dansgolvet.
Sen var det hemgång vid 2 då blev det pizza igen och efterfest hos katrin jag satt i soffan och kände mig väldigt social.. sen sova.
söndagen börjar alla vakna vid 10-11 den här dagen också... ett helvette alla skulle packa och ösa och jag ville bara dö.. inte så jätte bakis så men jobbigt och gå upp tidigt... Sa hejdå till alla mellan kl 12- 14, skit tråkigt för jag hade sån jädra kul helg att jag hade gärna festat med dem hela veckan!
Vi som toppa fyllen den här helgen var ju iallafall jag, jonte och jessica ett jäkla ös på oss.

Nu flera dagar senare så har jag fortfarande disk kvar, det tar aldrig slut.
Tråkigt att inte alla kunde komma dock.

Ajaa det var helgen, ska försöka uppdatera snart om planerna som väntar närmsta tiden!
peace.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback