allt allt allt allt.

Jag vet det blir inga större förändringar på bloggen men jag orkar inte mer.
Har pratat i telefon med Bella igen hon var piggare nu.

Shit sitter och kollar runt på massa grejer jag vill göra.. och jag vill göra allt...
Bartender utbildning [x]
Surfcamp, visst det kom upp idag men jag vill, känner mig sjukt taggad
plugga i santa monica också ordentligt och få en utbildning.
Sen vill jag ju se allt..
Australien, jamaica, bali, thailand, laos, kina, kapstaden(eller annan stad i afrika), amsterdam, aten, london, paris, kuba- ja allt i västindien, brazilien, mexico, och usa såklart.. finns säkert många fler ställen jag missat nu i all hast, men jag vill se så mycket och uppleva allt.. för att sen kanske bo i Peru också.
När ska man hinna ?
Och hur ska man ha råd ? En sak i taget ja visst, men vart börjar man? Jag har hittils kunnat kryssa för en sak av allt.


VART BÖRJAR MAN ?

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback